torsdag

nu är vi på muskö. sov i ösmo igår och åkte hit med 3 bussen, efter att vi handlat mjölk och magarin på ica (måste ju baka!). jag var grymt trött igår, gick och la mig vid 8 (jag skulle dock bara vila till 9 för då började top model). men som en sten faler till bottnen somnade erika. kommer ihåg at jag vart jävligt irriterad för deet m
kändes som micke låg och puttade och tjatade på mig i flera timmar (ni vet väl hur det är när man är skit trött och någon försöker väcka en?) fast egentligen hade han kanske bara försökt väckt mig 2 gnger, för att jag inte skulle missa top model, sötis:)

caridee vann iallafall! :D

idag har vi lagat tacos, mamma, pappa och johan är hos farmor (jag kunde inte följa med för ska ju på studentskiva imorgon).
jag och micke har varit ute, jag plockade blommor (as fint på bordet blir det ju:P) och sen har vi sparkat lite boll, och gått en promenad ner till vattnet. satte oss vid bryggan och kollade lite, eller vad man nu gör när man bara sitter.
sen har "vi" bakat blåbärspaj, så nu har jag lite ont i magen, fast det börjar bli bättre nu tackar som frågar.

men nu ska jag gå och ha sex. hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback