torsdag morgon

klockan är 6 på morgonen och jag har redan duschat, smörjt in mig å så.

börjar klockan 8, så det blir 20 över 7 tåget till skolan idag. är en lång dag idag. väldigt lång.
börjar dagen med psykologi, geografi och religion. på psykoligin lär vi öva inför provet som är nästa onsdag tror jag. på geografin går vi nog igenom nått nytt, hade ju prov igår. religionen ska vi nog prata om sekter och sånt. jag tycker det är kul och intressant:)

sen har vi den efterlängtande lunchen. som följs av svenska där vi håller på med en as-svår och tråkig uppgift, som jag till råda på allt måste få bra på:S i'm screwd. sista lektionen är internationell ekonomi, undrar vad vi ska göra, hon går säkert igenom nått igen, även fast halva klassen sover.


jag längtar till måndag, ska hämta mina skor i kista (mamma ringde runt och dom hade min storlek i kista och ska hålla dom åt mig:) ) sen går vi nog och shoppar lite efter en klänning:) i love shopping.


kollade på top model och lite på victorias secret igårkväll. jag vill med se ut som en modell och så:( men men...



ska väll sminka mig lite snart, eller krypa ner och mysa:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback