TOP SHOP-kläder och MORSDAG


image246

först ut på visningen är en vit klänning med en aning utsvängning under midjan. en riktigt sommar klänning frän Top Shop, (samtliga saker är från top shop idag)


skulle jag bli en bra nyhetsankare?



vad gör man inte på en söndags morgon än att sätta sig vid datan och kolla på lite kläder?


sen idag måste jag göra lite matte och marknadsföring, inte lika kul.

idag är det också MORS DAG, så jag och micke ska åka till handen och köpa lite blommor och sådant, sen först hem till han och gratta hans mamma (svärmor):P, sen åker vi till muskö och grattar min mamma.





  image247 image248  image251  
image249  image250   image252
image253  image254  image255

några väldigt lyyysande saker;

image257  image258 


Kommentarer
Postat av: Helena

Åh vilka fina saker du plockat ut!Jag skulle nog vilja ha allt! Ha en bra dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback