tisdag

usch har ont i ögonen. fast jag vet ju varför.

kändes så hopplöst, eller jag vet inte. det behöver ju inte ens vara så farligt, men det kändes så hemskt, tänk om...
jag var rädd, för man vet ju aldrig. hoppas det inte är så farligt, behöver ju inte betyda mer än lite medicin och vila, men man vet ju aldrig... ska prata med mamma, så jag vet. om nu hon vet, men det tror jag, det borde hon. hoppas


är jätte trött, och behöver egentligen inte gå upp nu, eller faktiskt så gör jag, har ganska mycket att plugga, en stor grej till imorron, och en annan stor grej på fredag?, tror det var fredag, eller också imorron, fast jag tänket ta det på fredag iaf. han låter mig nog, man kanske tillochmed får välja.

satan vad Mimmi från talang-programmet sjunger bra! helt otroligt, och hur gammal är hon, typ 9? OMG, ge mig lite talang tack.



ska nog gå och duscha snart, tror jag tar nästa tåg, eller så jag är i skolan 9. frida skulle va där 8 den hurtiga jäveln:P janni är säkert också där, hon brukar vara det, trevliga flickors sällskap:)
har internationella ekonomi och marknadsföring idag (och klassråd). e klart på intenationella, och marknadsföringen har jag ett jätteprov i imorron, men jag behöver inte göra det men för högre betyg, klart man försöker. får nog reda på betyg i int.ekonomi och vi ska nog prata om grupparbetet på marknadsföringen, gick inte så jätte bra, hoppas han inte klagar för mycket, känner inte för sånt idag.


jaja, dusch nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback