tisdag

fuck vad mycket jag har att göra nu. geografi måstee jag plugga cp mycket, matte med. prov onsdag, torsdag. svenska inlämning väntar också.
mvg på allt? i dont think so.

varför gjorde du så för:S fattar inte...



igår va jag jävligt trött. spec i slutet av dan. fick tillbaka blomster-provet. jag klockade det:) Lany visade oss bröllopsbuketter ocvh så gjorde han en, den vart söt.  jag, carro och frida stanna kvar och pratade med Lany, jättelänge. lite om blomster, pluggavidase-saker å sånt. han berätta om hur han har gjort å sånt. va faktis kul:)
vi sluta kanske vid lite innan 3, sen vid fyra gick frida till hennes pappa och jag och carro gick till kvantum. vi va där i typ 45 minuter, gick och pratade, datt på kvantum ett tag, sen handla jag efter noga övervägande lite äpplnen (inget godis, duktigt va?!) och jag gick till 5-tåget och carro sprang till bussen kvart i fem bussen som kom precis:P hon är snäll:)

jag kom hem till micke lite innan 6 då satt han och marcus och kolla på scrubs. jag la mig och tänkte läsa lite geografi istället. blev lite, men inte så mycket, ska råplugga det idag istället, har jag tänkt.

va grymt trött så efter lite bus somna jag direkt.

vaknade....


och nu sitter jag här. är fortfarande sjukt trött. men måste plugga lite goe. måste måste måste.

snart.




jaja tillbaka till plikten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback