tisdag morgon

idag börjar jag halv 12. men ska nog till skolan tidigare, måste plugga matte. kanske hinner med lite annat?



skrev inte så mycket om dagen igår, dels för jag var så jävla trött, och sen för vart lite ugly över provet den sista lektionen. jag och micke åkte till skolan tidigt, eftersom vi sov på muskö var vi tvugna att ta 8 bussen, så vi va i skolan kl 9. han började 10 i 10 så jag walkade han till hans lektion:)
satt och lodade i bibblan, sen kom Adam dit och då såg jag att jessica satt där också, så vi pratade lite, mest om studentskivan:P jag är liiiite avis, vill också åka utomlands nu!

vi hade religion första, så grupparbete, vårt om the church of satan, haha:P men det är kul.
var köttbular och potatis idag, vi käka två gånger så först åt jag den riktiga maten, sen tog jag lite fil, det är alltid gott!
vi hade svenska sen efter lunch, satt vid en data och förberedde en muntlig debatt-snack-grej. egentligen var det enda jag gjorde att klicka över min text ch göra lite mer indelning av den, "svårt och jobbigt".
sen hade vi blomster, tog först minst 20 min innan vi fick börja, och jag var svintrött så va väl ingen höjdare. jag, frida och jessica ko mförst till klassrummet, så vi fick ju vänta längst, så vi satt och beklaga oss över lite allt möjligt som tidsfördriv:P

provet var praktiskt (göra ett blomsterarrangemang) och jag var inte nöjd när jag vart klar. hade iaf rätt om vilka fel jag gjort, då är jag ju bra på något.

jag gick till micke sen när jag slutat, satt i en datasal lite, sen gick vi till tåget, var kanske lite grinig, förlåt älskling! sen väl hemma sov/vilade jag typ bara hela kvällen, hade typ ingen energi. somande till runt 10 nån gång, micke verkade lite orolig för han vill jag skulle äta nån riktig mat (kvällen bestod av ett äpple) men jag kände mig lite dålig, huvudverk och sånt. jag var nog lite grinig mot han då också, förlåt, jag vet inte riktigt varför jag var så tvär mot dig när du va så snäll. du försöte ta hand om mig och ja nästan puttade bort dig. usch vad hemsk jag är! och som ett stort jävla feting plus fick jag dig att känna sig som en dålig pojkvän. du är den bästa och enda pojken för mig, jag älskar sig, förlåt att jag var taskig igår!

Kommentarer
Postat av: Jessica

haha klart att man måste gnälla lite när man får sitta o vänta tusen år :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback