tack och hej!

säger jag till vårt projektarbete som vi lämnade in för sista gången idag. är rätt säker på att det blir ett G på det, men nej faan jag orkar inte:P
vi ska ha redovisning för programgruppen den 16. samma dag som vi har psykologiprov tror jag? kul dag.

vi fick tillbaka vårt arbete vi gjort som var både geografi och internationell ekonomi. jag fick MVG! fick ett kryss i alla "rutor". jag har faktis möjlighet att få mvg i betyg i internationell ekonomi. vart lite häpen, trodde jag knappt hade vg. ska väl inte klaga:)
måste göra den sista uppgiften bra... precis som i religion.... blir tufft....


men men kl 6 är det träning, ska åka till micke och äta innan. sen får se hur kul det bli ikväll:) tydligen har jag lite uppgifter.... höhö;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback