sötnosen

...va jätte söt idag. har kännt mig lite ledsen idag... av lite olika anledningar, men det ska jag inte gå in på nu.
men på bussen hem  kände jag mig fortfarande ledsen, plus att pressen ökade ju närmare hem vi kom, måste plugga..... så han satt och höll om mig på bussen, ställde inga konstiga frågor, utan bara satt där och krama om mig. jag kunde sitta där och va lite ledsen, få ut lite.

sen fick jag inte börja plugga på en gång när jag kom hem, strikt förbjudet:P utan låg och kramades en stund istället. bara stressade ner. vart lite piggare efter ett tag.

pratade nyss med Sara:) hon sa att vi kunde ju a hemma hos carro i skogås på lördag, det är ju eurovision song contest (eller vad det nu heter), vi har pratat om det förut, men det ska bli kul!:) hihi ska fråga frida med, och micke såklart:)


jaja nu måste jag väl plugga, råplugga. fast är lugnare nu, gick igenom frågorna, eller micke förhörde mig på dom, kunde ästan alla, måste finslipa dom lite kanske, lära mig uttrycka mig bättre.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback