söndag

var hos carro igår (eller carro kom dit när vi åkte, hon är inte direkt ett "fan" av eurovision:P), var trevligt. förutom att jag förstår inte vad det är för fel på europa, hur fan kan man rösta på den låten? på riktigt, den sög ärsle. "bra" vinnare. nej.



idag kommer bli en trevlig dag, förutom hundra saker jag måste göra. först och främst har jag bestämmt mig för att försöka sitta av timmen vi skulle göra med internationella ekonomin, har väl ca 55 min kvar.

sen är det psykologin som känns pest, eller inte så farligt egentligen, men jag måste kunna allt. vill inte sabba mitt vg om jag nu ens har det.

sen har jag matte och marknadsföring kvar. får se hur det blir med det. inte på måndag morgon iaf, då ska nog jag och frida göra vår projekt-presentations-redovisning.

på tisdag då? nja, ska till käftläkaren så får se om man hinner. sen är det screwt.



har tänkt ut och springa idag, blev inget igår (surprise, surprise) fast cyklade dock två gånger. (inte lika jobbigt, en ändå).

nej nu måste jag plugga, för klockan 12.50 börjar desperate, missade det i tisdags.

ha det gott alla som inte röstade på den låten som vann!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback