SOLA

har vart ute i solen lite och läst:) skönt med värme:) känns som riktig sommar idag tihi

jag måste göra lite religion och sen måste jag göra klart int. ekomn. lite jobbigt men det får gå.


slutade tidigt idag, så jag han med halv 12 bussen. kanske blir en tidig dag imorgon också?
fick veta vad vi ska få för betyg i psykologi, jag kommer få VG, det är kul med psykologi, fast ganska svårt, iaf hennes cp-prov. så jag är nöjd:)

får se om jag träffar micke idag eller inte. jag måste plugga och det måste han med, nu är han hos sin mamma. vi får se hur det blir. skulle vara mysigt att ha picknick med han, med filtar-fika-och mys, speciellt när det är så fint väder, men det blir nog mer fina dagar:)

jaja får se om jag ska ta och göra lite religion nu. har iaf börjar kolla på marknadsföringen, det är väldigt mycket, får se hur det blir:/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback