sol

kom precis hem från min prommis, härligt:)
ska äta lite frukost först sen ska jag gå ut i solen och läsa lite i min bok. plugg får det bli senare!

ska ringa runt lite sedan, men det är fortfarande för tidigt på morgonen.


gissar på att micke gick och la sig rätt sent igår, han hade messat vid 6 nångång, att han saknade mig å sånt:) jag saknar han med. det känns verkligen ensamt att sova själv ibland. låg i sången en timme och kollade i geografiboken innan jag la mig för å sova.
jag älskar han.<3

Kommentarer
Postat av: Jörgen

Om mindre än 24 timmar avgörs vilken TV-serie som är bäst just nu. Använd just DIN röst, och är du orolig att din serie inte vinner så tipsa din kompis med då ;)

På måndag morgon kan du börja rösta på nästa veckas omröstning...(och man kan lägga en röst/dag)

Fortsatt trevlig helg! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback