slut bus

vi har lektion just nu, internationell ekonomi, fast det är typ bara halva klassen här. vi sitter och pratar om studenten, alla, tillochmed läraren, skit kul!:) faan vad vi ska busa!!!!!

började dagen med tandläkarbesök, ett hål, en gammal lagning dom gjort fel på som dom måste göra om (bra jobbat?!)

sen har jag vart i skolan och jobbar, jag och frid ahar gjort klar vår presentation, sen han jag med lite internationell ekonomi också, så nu är jag iaf klar med frågorna. hade tänkt göra psykologi, men men .... får väl göra det hemma sedan.. blä..

mår typ illa, vet inte riktigt varför... usch... ibland skänns det nästan som jag måste springa och spy..


nu sitter vi och snackar klänningar:) fy faan vad jag hatar min:P


jag vill hem och mysa med mike the partyhoe makowski.

love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback