skola

sitter i skola, kom hit med 9-tåget, gick til kvatum en snabbis och köpte en bana och sånt där Wasa grej.
image261

har svinont i huvudet, vil egentligen bara åka hem och sova, men det går ju inte, såklart. först och främst kan jag inte missa någon lektion. skullle ni tycka va roligt va? sen så kan jag ändå inte vila när jag kommer hem för jag måste plugga. skule fått mycket plugg gjort nu imorse tänkte jag ,men så blev det inte.

undrar hur det kommer gå hela tiden, det är jobbigt att käna sig okunnig, jag vet ju typ inte es vad det är för slags sjukgrej.

sen när jag kommer hem ska jag prata med mamma. sen blir det plugg, fast det är ju beroende av vad jag får veta, men det är nog inte så farligt, eller?


jaja ska göra nått annat nu. hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback