skola

sitter fortfarande kvar i skolan, hade tänkt att gå på extra matten som börjar snart, men sitter med svenskan så vill hellre bli klar med den. kan göra matteprovet på onsdag istället. då har vi ioförsig psykologiprov, men det får funka.
fick tillbaka geografiporvet idag, jag fick MVG- . sedan hade vi betygsnack med hans, och jag ligger mer på mvg än på vg. bara jag inte gör bort mig på sista uppgiften nu. men det ska nog gå bra:)

vill gärna ha högt betyg i svenska med, därför jag sitter här i skolan och skriver svenska nu.

tänkte gå på step-up en sen, den börjar kl 4. men det beror på, jag orkar inte plugga hela helgen, så skolan får gå före träning. med en bra utbildning kan jag få ett bra jobb- bli rik- och göra skönhetsopperationer. och gå på dyra gym. så skönheten får vänta ett tag.


usch har ont i magen=/



bli troligtvis mer inlägg sen. lär sitta här ett tag. micke slutar kl 4 så ska han träna, så vi tar nog halv 6 bussen hem till muskö:) sent, men hinner jag ju plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback