RUN! the Turists are comming!

...soldagen som det känns som riktig sommar. grönt på varje träd, fågelkvitter för fulla muggar, och det största tecknet, TURISTER.
eftersom jag bor på en ö, som är väldigt populär på sommaren ( 800 boende i vanligt fall, men plus 3000 på sommaren!) så brukar det vid den här tiden börja vimla av dom. och här på min lilla gata ligger den enda affären på hela ön, så hit kommer dom i sina flockar.

ett sommartecken kanske?


vi kan ju hoppas att vi slipper alla 14-åringar på sina moppar körandes överallt, så man håller på att bli dödad si sådär varje kvart.

(nej, jag har faktiskt inte något emot er, turister, kände bara för att vara lite lätt ironisk, so.. Peace .)


jaja, vet inte om jag ska ta en promenad eller ta en liten sväng med cykeln, är fy skam att sitta inne en sån härlig dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback