ovisshet

fortfarande vet vi inte vad det är. dom hade tagit prover från ryggmärgen, men inte fått svaren än. jag hoppas såklart fortfarande att det bara är lite feber, och inget mer. känner mig hällre lite larvig på att jag förstora upp det än att det verkligen är något allvarligt. usch.


IDAG

humör:
dämpad
roligheter: klassen är kul ,faan vad dom fikar:P. låg en liten bäbis-snok på min trapp, klev nästan på den, så söt:P
tråkigheter: att han fortfarande är sjuk:(
skratt: övertrötta frida och erika som inte fattade enkla uppgifter:P "vadå bifoga?!"
gråt: lite då och då när jag kunde gömma mig
kärlek: micke är min kärlek, tycker om dig väldigt mycket

AKTIVITETER

skola: egentligen inga lektioner, int.ekonomi va jag klar med, och marknadsföringen behövde vi inte gå på
läxor/prov: marknadsföringsprov imorgon, måste plugga
after school: åkte själv till muskö. har suttigt i solen lite.
träning: tog en prommis och sprang i en kvart. va ute en timme. måste träna till musköloppet:P
pyssla: blir nog först duscha, fixa naglar och lite pyssling om mig själv.


nej nu måste jag plugga, igen. kan inget. jag är sämst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback