onsdag

har precis slutat för ett litet tag sedan. så här har min dag sett ut.

MORGON

  • 05.45 gick upp efter att ha halvsovit/vaknat sedan klockan 3.
  • 06.00 stog en halvtimme och försökte välja kläder, är det någon mer som tycker det är svårt?
  • 06.30 sminkade mig.
  • 06.35 fick reda på att det åskat igårkväll, och INGEN väckte mig, som tjatat i flera veckor efter åska, så jag missade hela allt:( det är så mysigt med åska ibland:P
  • 06.40 åt frukost, musli med mjölk
  • 06.58 gick till bussen.
  • 07.25 bussen går sönder så vi blir stående utanför tunneln i en kvart, "älska" kommunala muskö

SKOLA

  • 08.15 mattelektion, jobba inte så bra, kul ikväll".
  • 09.25 geografi, som jag är klar med, gjorde dock en powerpoint redovisning
  • en snabbis lunch
  • 10.35 psykologi, redovisningar, jag gjorde om autism
  • 11.30 LUNCH (potatisbullar och blodpudding som var ecklig)
  • 12.30 marknadsföringsprov, blev ett mvg-.  :D mvg som mvg, jag får det i betyg iaf! tommy gick precis förbi och sa det, han rättade det direkt:) 6-7 timmar inte förgäves iaf:) klarat ett mål, sen vg på matte behövs inte, jag är nöjd ändå:)
  • 13.30 religion redovisning, min grupp gjorde om church of satan. haha en väldigt kul sekt:P
  • 14.00 slut för idag, många var borta från religionen så vi sluta tidigare. måste vi gå på måndag nu eller?
  • 14.15 -----> har jag suttigt här, väntar på att micka ska sluta så vi kan åka till jordbro och kolla på pirates of the caribean:) sen måste jag plugga matte:/

nu vart jag glad, när tommy kom och berätta att jag fick MVG i betyg i marknadsföring:) wihoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback