onsdag

gick upp för ett tag sedan, tänkte plugga in psykologin nu på morgonen, inte den bästa planeringen:P men om jag nu skulle få göra omprov så är det väl inte hela världen, det skulle ju inte bara vara jag som gjort ett omprov i psykologi då kan jag ju säga.

matteprov nu på morgonen, kommer inte få vg, hoppas at det blir ett g iaf. ska försöka på vg sen på havlakursenprovet, men är inte säkert att jag klarar det. matte är kul, men svårt.


idag är sista skoldagen den här veckan. är lediga på tors&fre, så ska bli sketa skönt. har studentskiva på fredag också:)

sen har jag massa plugg jag måste göra, och sen ska jag ta mig massa tid över att göra det jag vill:) som träffa mina kompisar och umgås med mig underbare pojkvän:). puss på er!

nej nu ska jag fixa mig lite.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vi blir nog minst två om omprov på psykologin isf :p

2007-05-16 @ 08:03:34
Postat av: erika

haha:P aa tror det, speciellt eftersom halva klassen gick efter en minut!:P

2007-05-16 @ 12:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback