onsdag

mitt i veckan, har gått mer än halva. det är alltid skönt. nu står man som mitt uppe i backen, som man klättrat upp för. nu är det bara en härlig nerförsbacke kvar...

sitter hos micke, snodde datan lite:P satte mig med matten nyss, men fastnade så blev en "liten" paus. men man kan ju inte va duktig jämt?!

skulle som sagt byta mina skor idag, tyvärr har jag ju inte små perfekta fötter, utan stora sumofötter, så förnuftet tog till fånga och sa mig att vill du kunna gå efter studenten också? då är det bäst att du erkänner att du har ett par 39:or... så åkte in till haqninge, men vad, jo , skorna fanns inte kvar i min storlek, så jag ska kolla om jag hittar som någonannan stanns, men vi får se. annars ska nog jag och mamma åka och handla på måndag:)

micke va jätte snäll när jag ver "depri" av dom bortflygna skorna... försökte på alla sätt muntra upp mig:P jag uppskattar det verkligen.!


kollade på ännu ett spännande avsnitt av heroes idag:) längtar till nästa vecka!
sen är det ju topmodel om en stund, vill ha allas kläder! och till min exitation såg jag att projekt runaway börjar snart! älskar det progtrammet! skulle vilja designa själv.. kanske i framtiden?


hade geografiprov idag, tror inte jag fick mvg, men hasse kollade lite på mitt prov, (satt nämligen kvar sist, med janni:P) och jag hade missat en grej på mvg frågorna, men det var inte hela världen sa han. jag kommer att ta dig på orden för det! nu antar jag att jag fortfarande har chans på mvg!
men jag kommer nog få vg på provet iaf, vg+?

en till skolgrej, fick veta hur vi ligger till på svenskan. jag har pendlat mellan G+ och MVG. nähä, då fattar jag preciiiis var jag ligger:P men ska se vad jag kan åstadkomma med de sista två uppgifterna,  då kanske.



vill shoppa, shoppa, shoppa. nån mer som känner suget?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback