nykväll

vi har precis vart ute på en ganska lång prommenad, med hunden såklart! det är inte mickes hund, men dom passar den då och då typ. den är söt:P

nu väntar jag typ på att legally blonde 2 ska börja:P om den är så bra eller inte får vi se.

usch, har lite ont i magen, hm. kanske för jag förutom en macka bara ätit skräp som pizza och godis? men man ska väl gotta sig någon gång.


jag tänker på det där mycket, va så skummt när hon sa så, för jag har verkligen inte den synen på mig själv. men det va roligt att de någon som såg utifrån. det lät så självklart på något sätt. fast jag håller ändå inte med, även fast det nästan verkade som hon menade det, vi satt ju inte direkt och pratade om det heller, utan jag bara gick ut lite för att få frisk luft, och så satt som och prata om sådant lite.
jag blir glad, men det var en liten uppväckelse. att höra någon som inte "behöver" såga något sådant säga det.



jaja. hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback