night

vi har legat och prata om saker man inte är nöja med. jag är inte alls nöjd med mig för tillfället. usch, speciellt när man vet att man inte tränat på sistonde också. men imorgon ska jag!
har bestämmt att jag ska försöka på allvar nu, (igen) började i morse med cykling kl halv 6, kanske blir en tur ikväll med?

imorgon ska vi springa, slingan tror jag det blir. kanske blir lite tävling, men det är inte poängen, jag vill synas mindre, eller i mindre skala kanske man ska säga:P

jag märker att jag har blivit mer och mer nere för varje dag nu, som jag slakat med reglerna. men nu vill jag bli bättre, så jag ska verkligen försöka skärpa mig så man kan va nöjdare och gladare!


nej jag är inget  kroppsfixerat ego (kanske lite) men min ursäkt är att det är ju alltid bra att träna. kroppen mår ju toppen då, och det kan ju inte va dåligt på något sätt.
jag älskar ju fortfarande mat.


ska baka lite nu, har grahamnsmjöl, så lite nyttigare är det. kanske gör en hallonmilcshake till mig istället?
image180


nej kanske blir mer skrivande sedan. kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback