måndag

satte mig lite i bibblan, skulle ju egentligen kunna plugga lite, skriva lite på exempel int.ekonomin, men jag orkar fan inte. har ju geografi med. usch!

men det är faan sol idag! så svinvarmt att jag var tvungen att byta till en svalare tröja:P och ni vet ju mitt lilla ordspråk, är det sol är man glad. så jag får väl vara glad idag!

på onsdag ska det bli jättefint väder tror jag:D wiie!

kom till skolan kl 9 idag, sov på muskö så. har suttigt och skrivit klart min utvärdering, fast micke satt med mig så lag slkapp sitta ensam vid skåpen, fast det bli ju svårare att konsentrera sig... moahaha

jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu, har lite tråkigt faktiskt, och jag börjar inte förrens om en halvtimme:S

ska väl kolla lite på alla tusen miljarders arbeten. fuck you som kom på läxor!


jaja, kommer väl lite bilder på kläder sedan, om jag har tråkigt:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback