MånDag - USCH!

hade svenska och religion. vår grupp redovisa inte på religionen, ska göra det senare, vi ska typ göra en powerpoint presentation tror jag så vi hade inte gjort det till idag.
på svenskan redovisade vi igen, nu en debbaterande text. tog min som jag skrev förut, om Shoppaholics. det är ett väldigt intressant tycker jag, haha jessica höll med om allt jag sa, satt och nickade:P
fast jag glömde en grej, ett motargument:S

har vart med på en bisiktning idag också för första gången. intressant, mycket prylar dom använder. verkar kul, kanske en framtid?

vi fikade efter skolan, jag, frida, carro, janni och jessica. tog en chokladboll och en mer, älska meeer.


va bra att du blev glad:) tog ett tag innan jag vågade, kändes lite nervöst haha tönt jag e:P blev själv glad:)



nej usch, jag vill egentligen inte tänka på det. jag hatar sjukdomar, kommer bara och förstör. så ont i huvudet att du var tvungen att åka in till sjukhuset, och dom släppte dig inte, en natt, två nätter....
först tänker man; tänk om det är något allvarligt?! men sedan tänker man; ofta att det skulle hända dig, jag känner ju dig! fick reda på att du varit dålig i flera dagar nyss, varför åkte du inte in direkt?! dom vet inte riktigt vad det är ännu, du har fått medicin, men dom vill inte säga säkert än. vi vet vad det lutar åt, hjärninflamation. jag är ingen sjukvårdsexpert, men det jag har fått för uppfattning är att det inte är något roligt att få. usch, hur farligt är det?




ska till yobro sen, ska åka om en timme. jag vill prata med mamma och ta reda på mer om Gert, min morbror, min gudfar. nej hoppas det inte är så farligt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback