måndag morgon

åkte till skolan tidigare, kom hit halv 9. frida ska ioförsig kommahit 9 så va inte här så jättemycket i onödan. vaknade tidigt så tänkte vafan.

vi ska jobba med vårt projekt. hoppas vi blir klara för sista gången!

han sov hos oss idag, eller i ösmo (sedan igår ska jag tydligen ha flyttat dit enligt mickes pappa:P) . jag förstår inte hur man kan vara så, vara så elak att ens barn inte ens vill va hemma. jag tycker att man ska väll ha lite ömhet för sitt eget kött och blod (om man ska säga det dramatiskt). nej fy. men vi ställer alltid upp så du vet!:)


idag ska jag åka med mamma in till kista och handla:)detskabli kul. dom va på IKEA förut, då handla dom en hylla och lite små saker till mig, tack:)



jaja ska väl börja jobba. usch


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback