lördags kväll

kom hem för en liten stund sedan. jag, emelie och frida har varit i hreoncity och kollat på spiderman3. den var rätt bra, den där svarta typen med stora tänder va lite läskig:P

frida körde oss till ösmo sen, där pappa skulle hemta upp oss. där mötte vi micke, alex, pelle, sandlund pluss massa andra, micke och dom hade iaf vart och bastat, vettefan om alla vart där och krökat, men iaf. en del skulle til sorunda, och en del till nynäs till telegrafen (där va vi förra fredagen).

förlåt att jag inte följde med, men kännde mig inte direkt i danshålligång. magen är stor som ett berg (mat, snaks, godis, läsk, glass = inge bra) hade inga fina kläder på mig, och inga pengar. säg inte sådär, jag blir ledsen, du vet att jag inte menar så, även fast man kan tro det.


jag ska nog snart gå och lägga mig. har en tanke på att jag bör ha pluggat idag (vilket jag inte gjort) och att jag egentligen borde göra det nu. känner att jag ändå inte kommer somna, så bara onödigt att ligga vaken.


jag vet fortfarande inte hur jag ska göra imorgon, väntar väl antagligen på att det ska komma en räddaren i nöden och säga vart jag ska sova imorgon. vet att jag egentligen borde ha pratat med mamma nu, men jag vill inte, det känns så taskigt. jo men visst, hon vill nog jätte gärna gå upp klockan 3 på natten till måndag och hämta mig".



just nu vill jag bara spy upp allt skit jag ätit idag så det känns bättre. blä för skit!



gonatt. kanske.


saknar dig micke.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback