lördag morgon

gick precis upp, mest för jag var så jävla kissi så jag var tvungen. annars hade jag helst legat kvar ett tag till, det kan va så mysigt ibland.
men nu när jag endå är uppe tänkte jag ta en tur på cykeln, istället för att bara sitta och stirra in i en vägg (och för jag inte orkar plugga).

jag somna nästan i soffan igår, eller precis innan "väkte" micke mig och tvingade mig att gå och lägga mig:P


haha pappa och lillebror johan är precis likadana!

vi gick för bi köket, johan ligger på golvet, nästan sovande,
vi - varför går du inte och lägger dig?
johan- men jag måste göra läxan (börjar sakta köra med en leksaksbil fram och tillbaka)

jag går in i vardagsrummet, pappa ligger i soffan och sover.
jag- pappa, varför går du inte och lägger dig?
pappa- men det är en bra film på tv.

han låg och blundade iallafall så jag tror inte han såg så mycket, men men :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback