kvällsbollar

har pluggat... LITE.... och jag är inte ironisk. så kul ska vi inte ha det. en timme, drygt, om man späder ut lite.

erika: jag ska minst plugga två timmar
micke: men du kunde ju nästan allt
erika: men inte för ett högre betyg, kanske klagar g, men vill ju ha bäst!
micke: okej..

men jag har det inte så lätt. försökte faktis gå och plugga tidigare, men micke höll fast mig. vad skulle jag göra?
jag är faktis helt oskyldig till att jag pluggade för lite.
Hans borde ge mig ett högt betyg, jag "ville" ju plugga.

som sagt, det är inte mitt fel.

:P


nej ska jag läsa det igen? micke sover ju faktis nu, det är som en liten hund som man måste trötta ut för att få lugn:P


nej men gravalvarligt, NU måste jag plugga.


"pling", vi har kokosbollar i skåpet, sånna där goda. ska man kanske?

image177

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback