jävligt tidigt

japp, e uppe med tuppen, idag igen. är jävligt trött men snart är skolan över, lite tråkigt sådär:/

har haft så himla roligt med min klass, alla är verkligen underbara:) man behöver aldrig gå ensam (om man inte vill dvs) man kan alltid prata med någon. ibland blir det lite blixtar mellan vissa, men det går över, det är mycket mer skratt och glädje, än tårar och missnöje.
det är inte alla som gör att man börjar dagen med ett skratt, eller blir alldeless skinerad (hur faan stavas det? bra jag e i svenska:P) av någon komplimang. I love you:)



usch vad jag är trött, känner för att gå tillbaka til sängen och sova. men snart så...


vafan! dom har fortfrarande inte tagit reda på vad han är för sjuk:( hur kan det va så svårt? dom ska ju vara experter på sånna saker. jag vill veta, så man vet hur farligt det är...


nej idag blir det mjukiskläder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback