home on the island

har väl inte gjort så värst mycket sedan jag kom hem.

slängt in en tvätt (däribland min klänning jag hade på skivan, röklukt, spilld dricka på)
nästan skrivit klar min utvärdering om projektet (blir rätt långt)
hittat min bikini! (mamma hittade när hon städa i stugan) min älsklings bikini överdel hittade jag, plus en underdel, fick gå med olika delar förra sommaren, eftersom jag slarvat bort en del från varje bikini, men nu är de intakta! :D
ätit tacos:P (alltid gott)
läst i min bok (det tolfte kortet)


nu borde jag skriva lite på antingen int.ekonomin eller psykologin. får se vilket. tror inte jag har psykologi-pappret här:S någon som vill copy åt mig?

micke kommer nog hit vid 8 tror jag. ganska sent men han missade tåget som gick 20 öer nyss, och nästan buss går faktis inte förrän 20 över 7 ikväll (så är det att ha en flickvän på muskö) :)hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback