Hemma

kom hem till muskö för en halvtimme sen. stannade två timmar i ösmo först å åt lite. försökte läsa lite marketing, men vi ska väl inte behöva läsa i boken? 180 sidor på en vecka, som ska in i huvudet... lätt.

ska göra lite int.ekonm sen. måste visa för mamma eller pappa så dom kan ge mig lite tips. det är jävligt svårt, usch:S

vet inte säkert, men tror jag känner lite bättre nu. fast vi får se hur länge det varar. är väldigt lätt stött just nu.

jaja, nu ska jag baka muffins, med hallon i tror jag, men jag är mer sugen på morotskaka, får se om jag orkar göra båda:)

men det är ju troligt, jag försökte iaf. det är inte rättvist.





jag ska försöka vara snäll mot dig idag älskling, jag lovar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback