halva inne

eller halva ute kanske man kan säga, eller halva borta, halva kvar. i vilket faal så har jag iaf halva dagen kvar. lunch nu, sen blir det marknadsföring (slutspurt) och sen religion. sen har jag och frida vår egen lilla rolighet, vi ska ha redovisning för kanske 10 lärare. kul?

hittade en bild på min käre man.

först erik till vänster, sen till höger är mike<3, och i bakgrunden går en björn.

image201


micke är så javla snygg! :) va tvungen att ta en bild och han ser så snygg ut på den hära;) en riktig elektriker;P


idag har jag haft två prov, matte och psykologi. matten tror jag nog jag klarade, men inte vg frågorna, så ska försöka sen igen på halva kursen provet. på psykologin säger jag bara att jag höll på att dö av hunger, frågorna var cp, så det blev inte så mycket tänka-tid. (och även fast jag stressade igenom de frågor jag kanske kunde, blev jag klar sist) . men men



men men nu ska jag nog göra annat, börjar snart.


faan vad jag älskar sol:D man blir helt lycklig!

Kommentarer
Postat av: Makowski!

men ÖG hurru..
ta bort bilden..
ser ju ut som en groda som inte vart nån prins när man pussa den =P ^^
kysshej

2007-05-17 @ 01:35:04
Postat av: k0wski

ÖH*
^^

2007-05-17 @ 01:35:30
Postat av: icaerika

aldrig!du är så söt!:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback