God Morgon

vaknade för kanske en halvtimme sedan. har suttigt och letat efter fina bikinis.
hittade några som va fina, på Nelly.se

image202 image203 image204 

pax på att se ut så i sommar!



jag hade egentligen tänk att göra lite nytta och börja på lite läxor, men hamnade med att skriva blogg och kolla kläder :P
men idag måste jag:

skriva klart åtmindstånde VG-uppgiften i int.ekonomi
göra arbetet i psykologi nästan färdigt

(det har jag tänkt iaf, sen får vi se hur det blir)

sen vill jag också cykla, ta en prommis å så.

ska åka till muskö med 1 bussen, så har ett tag på mig.



Kommentarer
Postat av: Helena

Det är toppen att kunna sita hemma och leta kläder! Fina bikinis som du hittade!Ha en bra dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback