god morgon

vaknade halv 8 idag... varför?

lugnande medel tack.... för hästar... det kanske hjälper. I think I need the strongest there is (not fishermans friends)

jaja, det är bara att gå upp. ingen ie att försöka ligga kvar och sova när kroppen väl bestämt sig. jag är så jävla trött på att jag "måste gå upp tidigt" på morgonen, varför kan "jag" inte låta mig vara. jag vill egentligen ligga kvar och sova längre, men då blir jag bara mer stressad över jag-vette-fan. bajs psyke.

Om man är stressad och inte får någon chans att återhämta sig blir man trött.
Ofta gör stressen också att man får svårt att sova och sömnbristen orsakar i sin tur trötthet
.

ja tack, en ond cirkel, precis vad jag vill ha. finns det ens utgångar i cirklar?


jag har ju också en snygg jävel i min säng, som jag tycker om att ligga och mysa med. jag vill sluta tänka, så kanske jag kan börja fungera normalt.



nej sluta klaga.

idag är det studentskiva:) vår studentskiva. ska bli kul:)

först ska jag nog hem till frida, sen ska vi nog till nynäs till de andra tjejerna i klassen, så ska vi åka in till stan tillsammans. middagen börjar 7 (undrar vad det blir för mat).  eftersläppet börjar 10. då kommer sara och dom:)
nej hoppas det blir kul!
sen slutar det väl vid 3, då ska jag åka hem till micke, som för hoppningsvis är vaken. blir nog rätt sent, hoppas han inte är trött och blir irriterad på mig. men han älskar mig iaf:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback