fredag

skrivet klockan 11.50


äntligen fredag! just nu vill jag faktis bara åka hem och inte göra ett skit, eller egentligen "vill" jag göra klart alla läxor och arbeten och plaugga till alla prov, men bara för jag vill ha det gjort.

ska hem till muskö idag, blir tacokväll skulle jag tro. sen kanske jag tar 8 bussen tilll micke om jag orkar. eftersom vi somna innan 9 idag vet man ju alldrig när man blir trött.

gick upp kvart över 5 imorse. satte mig på cykeln och cykla lite, kändes för kallt för att gå ut. solen höll just på att gå upp, så hade inte blivit någon värme än.


jag blir verkligen arg, hur kan man vara så? om man inte kan bete sig ska man väl inte ha barn tycker jag. hur kan man så nedvärdera bara den ena, och va över snäll mot den andra? jag förstår inte, man har nästan lust att bara åka dit och skälla ut, fast vad skulle det hjälpa. kanske en del är så för de hade ett skit liv själv och har bestämmt sig att inte ens deras barn ska få ha det bra heller.


just nu har vi lunch, vi ska nog gå och prata med bildläraren och se om vi får gå tidigare och så på fantasy in rock. fast mig spelar det inte så stor roll. jag känner mig bara trött och vill hem. så mig kvittar det.

jag måste komma igång igen, för jag blir bara dålig när jag inte gör det jag ska. nej usch, sen en liten blick på victorias secret fick mig verkligen att öppna ögonen. hela den kvällen läg jag bara och hatade varför jag inte gör någonting åt det. men nu ska jag, om jag inte latar ut igen.



nej, jag vill inte prata om det. jag håller det hellre för mig själv den här gången.

jaja, nu ska vi väl gå och äta kanske, känner mig inte så hungrig , dels för vi åt förut lite. men kanske lite fil eller nån macka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback