fredag, äntligen!

jag och frida sitter i biblan just nu, vi har börjat på våra arbeten i psykologi, jag har om Autism. intressant faktiskt.

vi hade bara matte och geografi, sen har vi förhoppningsvis bild, vem vet, hennes barn kanske blir sjuka"
vet inte riktigt vad som händer idag, blir åka till muskö och troligtvis bara ha en mys kväll:)

var riktigt roligt att laga mat igår,
vem har sagt att det är tråkigt i ett kök?!


imorgon ska vi kanske åka in till heron city och kolla bio:) frida ska köra dit för nu hittar hon! emelie och denice följer nog med:)

på söndag är det riksäpplets studentskiva! ska bli kul:) fast vet inte vad jag ska ha för kläder, ( I-landsproblem?)
tar kanske bara min svarta klänning, men känns så tråkigt:S

micke och killarna ska tälta på söndag:P vid muskan haha. dom skulle tydligen paddla på måndag, och varför inte vara där först? sen lär dom ju dricka "lite", hoppas don inte ramlar i vattnet sen bara. får väl skicka med en flytväst:P
fast nu vet jag ju ioförsig inte var kjag ska sova på söndag, när jag kommer hem från studenskivan (vid 3, 4?) hoppas att mamma kan hämta mig om jag inte har någonstanns och sova. känns fel att tränga sig på... men det löser sig hoppas jag:)


jaja nu orkar jag inte skriva mer.

puss på micke snyggast i världen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback