en tisdag morgon

satte mig vid datan för jag tänkte skriva på marknadsföringen, men det visade sig välsigt svårt eftersom jag bara sparat arbetet i skolan:/ vet inte riktigt hur jag ska göra..

kan ju iaf jobba på psykologi-uppgifterna, måste jag ju ändå göra.

när jag vaknade imorse kändes det helt underbart! tror inte jag har hostat en endaste gång  under hela natten:D det är säkert mickes förtjänst innan jag gick och la mig tihihi


idag ska jag iaf troligtvis åka hem till frida, för tredje gången ska vi försöka jobba klart vårt projektarbete, vi kommer ju typ bara få G så känns lite mulet att ändå behöva lägga ner så mycket energi på det. ¨flera lär ju få G bara för att typ ha försökt, så har vi jobbat skit myckety, eller iaf mer:P aja


ska jag göra psy nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback