dagen efter skivan

igår va det kul:)

började på fredag morgonen med att gå upp kl halv 8. fixade lite å så. sen vid halv 1 tog jag bussen till ösmo där frida mötte upp mig:) vi åkte hem till frida, fixade våra frisyrer (lockar!) och sen skyndade vi oss hem till Rising. vi kom dit vid kanske 4, och då var alla tjejer redan där, Adam och Marcus var också där, alla är så snälla:) jag och frida kom dit med ej så festliga kläder, vi skulle nämligen byta om där. dock hade alla redan bytit om, så vi skyndade oss in på toan (frida tappa sin toffs i toan:P) och bytte om. alla var grymt fina! det va första gången jag såg Sandra i klänning, och fy satan vad fin hon va! alla andra var också jätte fina, man vart nästan tårögd:P fridas klänning var jag lite avis på måste jag erkänna, och frida, faan vad stora tuttar du fått;P vi var iaf där ett tag, drack lite, umgicks, pratade och sminkade oss. känns som man kommit alla så nära nu, till och med Anna från teknik, som jag annars säkert aldrig skulle pratat med.

vi åkte till tåget sedan, marcus körde, och på tåget vart det full rulle! faan vad kul vi hade, en av det kuligaste i mitt liv:) och det var ju några som vart lite pie-nödiga, mig själv inräknad. och varför inte ta en liten tur i utrymmet mellan vagnarna?! haha . måste du så måste du.

vi åkte in till skivan som var på April, litet ställe men men. maten var god, fast jag gav lite till Jessica, kladdkaka till efterätt också:) och vin till maten såklart. va kul att träffa alla, och det var bra att Linnea kunde komma till slut:) vi ropa dity alla i vår klass till vårt bord, alla var verkligen jätte fina, en del hade jätte fint matchande smycken, eller jätte söta klänningar:)

sen vid 10 kom Sara, Lisa och Carro dit:) dom var jätte fina! va trevligt att träffa och och parta lite, usch vad jag tycker om dom:)

nu kan ni kalla mig scar, eller kanske scarface (mickes påhitt) för jag tror det var frida som råka riva mig igår på kinden, as ont gjorde det, för dansgolvet var ju en aning packat ibland, och när alla puttas händer ju olyckor. jaja, men jag har iaf ett rivsår längs högra kinden! snyggt:P

va en kul kväll, vart lite trött i slutet, sen tog mina pengar slut så jag inte kunde dricka mer:P kvällen slutade halv 2 då det var någon som slog någon, och vi samlandes utanför. gick med några från klassen och så gick jag till bussen, 15 över 2 bussen blev det. kom fråm till youbrou och micke mötte mig vid bussen:) vi gick hem och kollade på scary movie 1. så kanske gick och la oss vid 4 halv 5 kanske:)


jag vaknade utan huvudvärk, illamående eller bakis-symtom. lite trött kanske jag har varit idag, men inget mer:) skööööönt!


haha vi hade sagt att vi skulle åka till muskö idag, men så kom micke in och vågade inte berätta något för mig. så han skrev istället, det här:

hmm jag tänkte...ehm..öh..lixom kan inte vi sova här idag ?..
för tanten o gubben ska in till stan o kolal på bio och då får vi pengar till pizza o de skulel ju va gått..och så e vi ensama hemam så vi kan  ju göra de lite mysigt ute i vardagsrummet med ljus osv..
men slå mig inte snälla.. aj. och kom ihåg att jag älskar dig <3


han är så söt!<3



jag tycker vår klass ska göra om vår lilla grillferre igen! det var så himla kul förra gången, alla hade roligt, och man pratade med alla och allt, även dom man inte brukar prata med:)

en till mössprovtagning kanske? någon som är på?


nej nu ska jag göra någonting annat, vara lite social iallafall:)
kanske kommer på fler roliga saker som hänt senare, men hare så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback