bakis?

va riksäpplets studentskiva igår:) ioförsig han inte jag och frida va där så länge (eftersom det var söndag går inga bra nattbussar) men vi han dricka två tequila var, prata med folk, och dansa lite:)

jag hade kul!:) satan vad jag älskar er! så kul att ni blev så glada att vi kom:D grattis lisa till lillesyster också:)

jag åkte till jordbro och sov, micke mötte mig när jag gått av:) så söt! slapp jag gå ensam hem till han.

jag känner mig lite halv, bakis? trött? en blandning tror jag.


jag har en teori, min kropp suger åt sig alkohol som en svamp, men jag blir nästan ändå aldrig full? men bakis kan jag bli, lite orättvis fördelning tycker jag. jag kanske måste dricka flera liter för att bli full, och om jag nu blor mycket full kanske jag inte blir bakis.
lite dricka=mycket bakull
mycket dricka=lite bakfull

det här är en av erikas dåliga ideer och ljug för att få dricka alkohol, do not do this at home.


nu ska jag nog gå och få upp micke så vi går och duschar. I love micke:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback