äntligen hemma

en jävligt lång dag idag känns det som, men skojj:)

köpte två tröjor(glittriga, ja jag vet, men jag gillar fortfarande glitter även fast jag är 18:P), och hämta mina skor(äntligen!) och så köpte jag en klänning och matchande halnsband och örhängen till, har tänkt att ha det på fredag, då har vi vår studentskiva!:)

gick på möte halv 8, det sluta kanske vid halv 9, så vi kom hem typ 10.

har hunnit duscha (iskallt vatten), ätit (tacos, mums!) och bytt lakan i min säng och städat i ordning lite i mitt rum. såg ut like shit.

nej jag ska snart dra och sova, ska ju ta härliga 6 bussen imorgon, ska till tandläkarn halv 8. usch, kul när man börjar halv 12. men bra för jag måste plugga massor, så har ju en bra stund på mig på förmiddagen:) projektredovisning, matte, psykologi, geografi, marknadsföring + lite till är det jag måste göra klart.


sover ju på muskö idag och micke är i ösmo med björn, så jag får sleepa själv. men då saknar han mig mer:) alltid kul att vara saknad och älskad:)

nej godnatt allihopa:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback