vet du

somna tidigt igår så vakna tidigt idag. tänkte börja skriva på religionen, lite tråkigt kanske men det måste göras. om jag inte skulle bli klar idag, kan jag åka tidigare till skolan på måndag och skriva klart det på morronen.

klarade matte provet, fick 16 p g va 10 så känns bra:)

vad har jag gjort i helgen då:

fredag:
hade psykologi prov, usch vad tråkigt, va skit långt prov, så orka inte skriva så mycket, glömde bort vissa saker också.. men men. sen gick jag frida och sandra till kvantum och köpte glass:) var ju sommar väder:) sen gick vi ner till tåget, för vi har bild och bildgrupperna skulle in till stan å gå på konstmuseeumet. satte oss vid carro, tessan och janni på tåget:)
haha vi fatta inte ens vart vi skulle gå inne på museeumet så vi irra runt lite först innan vakten visa oss:P
sen vid 4 när vi gått klart på museeumet så gick cvi och käka innan vi gick iväg för att köpa present åt jessica:) lite smått och gott blev det, som kan vara bra när man flyttar hemifrån. jag och carro köpte doft ljus, "kan ju va bra att ha". sen köpte jag en tablettask där det stog"I love you because you so sweet" på och kärlekslinser till micke:)
vi kom hem till jessica typ vid halv 7, då hade hon och jennie gjort tacos, va jätte gott tjejer..!
det va en jätte fin lägenhet, man vart nästan lite rädd att ta sönder nått:P
vi käka marängsvisch, kolla lite på lets dans, å sminkade oss för vi skulle gå ut senare på kvällen:)
vi gick till K15, niklas i vår klass hade skrivit in oss, vi va halva klassen där faktis, värsta klassträffen:P niklas, adam, marcus, tony, christian, janni, lottie, tessan, frida, jennie, och jag, tror de va alla.
de va en kul kväll:)
sen när vi tog nattbussen hem så ringde jag micke när jag nästan var framme (skulle till youbrou) fast jag sdrang näästan hela vägen hem, där vill man ju inte direkt ta en promenad kl 3 på natten, pluss att det regna lite.
sen precis när jag var hemma så kom han ut och öppna dörren, såg ltie förvånad ut, sen sa han att han hade tänkt  att gå och möta mig! blev jag lite glad:) för om ni skulle känna han skulle ni veta att det tar minst en halvtimme för han att vakna, han är typ inte ens medveten på morronen, och då kan du ju tänka dig mitt i natten:p men han hade gått upp, klätt på sig, å allt på typ 5 min, pluss att han leta efter sin tröja aslänge. söt:)
vi kanske gick och la oss vid typ 4, kolla lite på scrubs.

lördag:
vakna typ tidigt fast vi hade lagt oss sent, micke hade också krökat, tror han var mer full än jag på fredan:P vi gjorde typ inte ett skit på hela dagen. kolla på heroes hela dagen, det är så bra! ligger på kap 15 nu tror jag. käka frukost vid 4 typ:P jag va typ trött hela dan, så trodde vi gick och la oss tidigt, men klockan va ändå halv 1.
ja, kolla på lite scrubs också, och så mer heroes.

söndag.
vakna tidigt som sagt, och ska troligen göra religion nu.
sen ska åka till muskö. så mamma ser att jag lever:) hon e söt min mamma, hon sa att hon kunde hämta mig eftefr vi vart ute, altså typ kl 4 på morronen:)
jaja men tilbaka till arbetet!

grattis jessica, jennie, och alla andra som nyss fyllt år:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback