utomlands

om en halv timme ska jag bege mig iväg mot bussen och börj min resa till jordbro. blir ju som en liten tripp utomlands nästan:P
hoppas han saknar mig väldigt mycket, som jag saknar han!

idag har jag hunnit med mycke, känns det som iaf. städat mitt rum har jag gjort, lagat mat (tacos), hjälpt mamma å fixa med ny duk på bordet, jätte fint blev det, först en stor grön under, sen 2 vita längder över med typ gröna blad på:)

har ätit mycket onödigt idag, och det värsta är att det kommer bli mer, för mamma har köpt massa choklad!
:/

vi fick våra student tröjor och trosor idag, eller iaf vi som beställt!:) as mysig tröja, kommer jag ha på alla kalla sommar nätter!

ska kolla på Heroes ikäll, ligga i soffan med massa täken och kuddar, kanske lite lättklätt? ska bli as mysigt!

jag vill köpa massor från hm katalogen! eller iaf lite, en vit t-shirt tröja med sidenband i midjan. en röd randig tröja med stor v-ringning (typ som en övertröja, för man måste ha iaf linne under, nästan). en grå klänning, ganska enkel men fin!. sen + lite till!
image71favoriten!  typ:P


jag har spelat kort med, håkan, fredrik, johan va med på ett hörn, emelie och kalle, vår käre granne kom förbi. jag vann sista gången, men man e ju president! ;) kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback