usch ont i halsen ont!

känner mej ganska torr i halsen, ästan som man känner sig lite hes:/ sen är näsan täppt, men man ska inte klaga:P

jaa, hade svenska redovining igår, hmm ... ja vad ska man säga, FAAN VAD JAG FLUMMA BORT DET! :P fattar inte hur sandra tänkte, när hon gav mig ett starkt vg, jag vet inte ens om jag tycker jag förtjänade ett starkt g. men men ska la inte klaga:P
det blev lite flummigt, under alla de andras redovisningar så satt niklas och kasta små pappers bitar på mig, och det verkar vara en hobby mot erika för alla att försöka kasta i en "bit" i min urringning. så jag fick sitta med tröjan högt upp:P
sen vart det bara kul när jg skulle läsa, och det tyckte nog minst hälften av klassen med. men klart man ställer upp för laget ibland, det är fatis värt det om man får andra att skratta. dom kommer nog komma ihåg min redovisning mer än de andras, förutom adams, den va skitkul!:)

ja idag va det ju då geografiprov:P va ska man säga, vafan gör så att det blir regnigt i sverige under hösten? fan vet jag:P
men jag borde ju iaf få g på provet. kanske ett svagt vg?
hoppas att ag inte får sämre än g iaf :S det är gränsen.

idag hade vi faktis bild igen, med vår riktiga lärare, har vi inte haft på en måad. fast vi hållde fortfarande på med bilderna från filmen vi börja på förut, men jag bytte mina 3 bildsener till TITANIC ist:P mycket roligare att rit en sjunkande båt än en ful gammal gubbe.

sötnosen sover i min säng:) han va lite trött så han gick och vila för typ lite mer än en timme sedan, har inte hjärta att väcka honom än, ser så söt ut:)
igår var det den 8/3, vår ett årsdag. det var mysigt. jag fick en sak som jag tror nästan är det bästa jag fått i mitt liv. han hade skrivit ett brev till mig, jag fick inte visa det för någon men jag kan säga såhär, jag hade tårar när jag läste det, och inte för jag var lessen, utan jag vart så rörd över det han skrivt,
glädjetårar.
han hade gjort en jättefin bild till mig på datan med. en bild på mig och han och i hörnet så var Globen. det var där vi träffades för första gången nämligen:)
han har varit jätte romantisk mot mig på senaste tiden, du anar inte hur lycklig du gör mig, säger otroliga saker hela tiden, snälla saker, som "du ser så underbart snygg ut", eller "jag älskar dig, jag kommer älska dig för alltid", eller att han ibland skryter om mig för sina kompisar. sådant gör mycket.
det värmer otroligt mycket av att veta att ag har e sådan underbar person vid min sida, som alltid kommer finnas där för mig, precis som jag alltid kommer finnas där för han.
jag älskar dig mikael<3


snart ska jag klippa mammas hår, det växer as fort på henne, varför kan det inte göra det på mig?:P
funderar på att köpa hårfärg imorron, kanske guldbrunt kastanj? såg att det fanns något sådant, va jätte fint, iaf på kartongen.
vi ska kanske ner till nynäs imorron för micke å erik ska fixa till de ska åka till kalla sverige, typ är uppe i sameland:P och jobba.

har köpt Silica, eller vad et nu heter, emelie köpte det förra veckan, och frida har tagit dom föeut, hon sa att de funka. de ska göra att man får starkare naglar och hår och bättre hud. starkare naglar kan jag verklien behöva:P

har tagit lite kort med mickes mobil, skiiit fina:)

men men ska gå och hoppa loss i mitt rum.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback