trött&seg

känner mig inte så jätte pigg, har ont i munnen, eller typ käkbenet tror jag det är. har haft det från och till i kanske 2 månader nu, ibland kan jag inte ens öppna munnen, ibland märks det inte.
kanske måste kolla det?...

igår sa lisa til mig att när jag mötte henne och henns lillebror på bussen kanske förra veckan så sa hennes lillebror att det såg ut som jag hade blivit så smal.. lisa sa också att jag har blivit det..
det nästan sorgliga är att jag blev så glad av att höra det. för jag är inte tjock, klart jag är inte pinnsmal, har väl lite kurvor här och där, men absolut inte tjock. och ändå blir man så överlycklig?..
lisa har ju haft det tufft ibland, så hennes lillebror kanske är extra uppmärksam när det gäller att se sådant, men ändå konstigt att han skulle lägga märke till mig...

jag vet inte om jag ska vara glad eller om jag ska tycka jag är lite patetisk, en millimeter smalare gör nog inte så stor skillnad. även fast varje millimeter räknas.

jag sa att jag är alldeless för matglad för att gå för långt, så hon behövde inte oroa sig att jag va på väg åt fel håll, jag är nog för "besatt" av god mat för att ens komma i närheten, även fast det finns en liten gnista där inne som berömmer en om man vart duktig och tränat eller inte ätit.

en liten tankeställare bara.

usch måste göra matten nu.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Du har blivit smalare, friskiseffekten? ;)

Postat av: icaerika

hmm jag vet inte faktis:P men man kan ju hoppas att det är därför, för då är det ju värt att träna:)

2007-03-05 @ 14:35:01
Postat av: Sandra

Alltid överallt detta jävla tjat om bantning och S*it

Been there- done that. Man mår bara skit, är och var glad.

2007-03-05 @ 19:28:13
Postat av: Anonym vän.

Du har blivit mkt smalare. Jag är nästan säker på att du vet om det själv också. Jag är rädd att du kommer "lura" dig själv för mkt,att du säger att du inte alls gått ner så mkt, men det har du! ta hand om dig ordentligt nu innan det är försent! Vi är alla rädda om dig, synligt eller osynligt!

2007-03-05 @ 19:52:10
Postat av: icaerika

faktis har jag inte märkt nånting alls, blev lite förvånad när jag fick höra det faktis. men klart jag käkar, typ 5-6 ggr om dagen, så ligger inte illa till , så ni behöver inte oroa er, men tack för omtanken, verkligen:)

2007-03-06 @ 15:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback