torsdag-sista dagen före lovet!

skönt som faan att jag och frida inte behöver gå till skolan imorron, för att vi har gjort klart PROJEKARBETET igår!
det kändes bra när vi lämna in det till sophie, hon tyckte vi skulle vara stolta över oss:) okej, vi kommer säkert ha jätte mycket att redigera och fixa till, men det kommer nog de flesta andra med, vi ligger inte efter iaf:) sen ska vi fixa till redivisningen. några sidor blev det iaf, men än 20 som vi trodde i början:P

vi jobbade kanske två timmar eller mer igår efter skolan, sist ur skolan precis som i förrgår:P ingen annan som tänkte passa på och jobba på så man slipper gå till skolan på fredag? kanske bara vi som e så smarta:P för typ hela fredagen har vi projektarbete.

usch måste ta hem typ tusen böcker över lovet:( plugg, plugg, plugg. men kommmer väl ha tid iaf, micke åker imorron:(
hoppas jag inte får så mycket tid, att det blir full rulle hela lovet!

det känns fortfarande konstigt:/


ska försöka tänka posetivt istället för å tänka på allt dåligt! då kanske någon stackare vill va med mig:P

aja, ska väl göra mig lite i ordning inför dagen.
tack för mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback