tidiga måndag

japp, lovet slut, "vilan" slut och dags att börja igen. började i o för sig inte förrens klockan halv 11, men frida och jag har projektmöte kl 10. fast erika var såklart i skolan typ kvart över 9 där hon möttes av en glad frida:)
fick skjutts av mamma och håkan till skolan, mycket skönare o åka bil, dom skulle till banken och fixa med håkans pengar. snart åker han till japan:(

sen har vi haft värsta slappardagen, för religion, där vi fick lite uppgifter vi ska jobba med till den 15 då det ska vara klart.
vi började med judendomen, säkert bara för min grupp redovisade om den och att hon tyckte det var så bra;D

sen på svenskan så hade vi bara lektion i datasalen och skulle lära oss powerpoint, fast jag hade fatisk precis lärt mig grunden så jag kunde lite:)
vi satt bara och lekte lite, för jag hade redan gjort min presentation.

sen sluta jag och frida vid typ kvart över 1, och då skjuttsa vi först ner erik till centrum, sen skjuttsa frida hem mig, ÄNDA till muskö:D tack so much my friend:)

sen har jag inte gjort så mycket, ska snart åka hem till micke, bussen går om typ en kvart, det ska bli så skönt å träffa han! klart vi sågs i skola idag, men innan det var det änd sen i fredags eftermiddag jag såg han:( så saknar han lite:P
vi ska typ kolla på hundra filmer idag(hmf "kolla") nej men han har laddat ner massa scrubs, den nya serien Hereos, rocky filmen och the tepartment, eller vad den nu heter:P

ska bli musigt

frida är lite nervös tror jag, eller hon har frågat mig tusen gånger idag, vad ska jag svara på det här messet då? det här då? :P  lite kul


men men ska ta ut tandborsten ur munnen nu, och bege mig mot bussen snart!

liv life like its your last day

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback