tacokväll

e ju fredag så då blir det tacos till middag, jag tycker om tacos:)

image85




sen blir det nog massa tröstätning ikväll, massa chokad och godis skulle jag tro. nu sitter micke på tåget, dom ska åka i 19 timmar, så dom kommer inte fram förrens imorron klockan 11:P

har vart ute och gått/sprungit idag. eller kanske va ute i en timme å sprang i en kvart av tiden :P "värsta träningen".

hmm ska jag ta och klä på mig lite kläder kanske, har bara morgonrock på mig nu, har precis duschat.



jag har vart lite rastlös idag så har vart ute i solen i typ en och en halv timme och läst. sen har jag städat i några timmar. mitt rum, tvättstugan och badrummet. köket och vardagsrummet j´har jag bara småplckat lite i och damsugit.


jaja nu ska jag kila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback