studentmössa!

vi fick våra student mössor idag:) då vet man iaf att de inte slarvat bort ens mössa:P va ett glas, en vissepipa, ett nyckelband och en penna med också. trosr eller linne eller va det nu va man beställde kommer senare. men det e kul:)

stackars frida var sjuk idag, hhoppas hon känner sig bättre imorron! lät som hon inte va bra alls:(  men bara hon ligger hemma och vilar(!) så blir hon nog bra så hon kan komma tillbaks senare i veckan:)

fixa P-piller idag, påfyllning altså, åkte ner med kvart i 2 bussen efter skolan, gick till ungdomsmottagningen, det var en ny tjej(tant) där för den vanliga va sjuk. hon var jätte snäll:) fick ta ett prov å kolla pulsen eller vad man nu gör, hon fråga om jag va stressad eller om jjag hade sprungit dit, så kanske va lite högt:P men men gick direkt till apoteket å hämta ut mitt recept, och han precis med 858 som gick 5 i halv. lite taiming jag har haft!

åt lunch med micke idag, va med han på lunchen, och nej, inte bara för jag aldrig är med någon annan än frida i skolan, för jag har faktis fler kompisar i klassen. utan för att ja ville:)

patricia e faktis grymt snäll i vår klass, lite rolig ibland:P men hon e verkligen genom god. trevlig flicka:)


snart ska jag åka och träna. måste röraa på sig ibland så man vågar visa sig i bikini i sommar. vill ha en vit bikini!image67
dagens fråga:

Vad är lättare än en fjäder men svårare att hålla?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback