språngmarsh runt sjön

har precis kommit in efter en härlig ute tid. va ute i kanske en och en halv timme, först var jag ute och promenarade, sen började jag springa men efter tio minuter käne jag att jag var tvungen å springa hem och byta till lite mer spring-vänliga kläder, som sportBH och byta ut vinterjackan mot en tröja och väst. började springa igen me efter 5 min så mötte jag mamma å så promenerade vi lite:) sen gick vi åt olika håll och jag började min språng marsh igen. sprang i kanske en kvart i både uppförsbackar och skogs terräng utan att stanna. efter så gick jag 2 min och sedan sprang jag de resterande 5 minutrarna hem. känner mig lite duktig iaf:).
image83
oj, är du tokig eller? så farligt är det väl inte att spela kort?

linda fråga precis om jag ville med ut nästan helg, för lisa och carro fyller ju år å frida med:) ska bli kul:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback