SEX

.... dagar sedan var det onsdag... tror jag

spela fotboll igår, och gick en promenad med micke runt kvarteret i ösmo:P
jag är nog den sämsta fotbollsspelaren i hela jävla världen, men det kanske är för jag skrattar så mycket?

trevligt som fan va det, sol så in i helvette! satan! :)

usch hade matteprov idag, på riktigt så gick det verkligen åt helvette, fatta nada ungefär.. tommy sa att jag skulle sluta se så ledsen ut, så farligt var det nog inte:P men jo! orkar inte göra omprov

fick tillbaks geografiprovet, gick mycket bättre än vad jag trodde, fick VG+, varför vette fan, en fråga som jag ansåg vara helt fel, kolla tillomed i boken efter å såg att det inte riktigt var rätt svar, men iaf den fick jag t ex g+ på. hans är bra knäpp ibland:P

ut imorron! först ska vi hem till jessica hon fyllde by the way 20 idag, grattis! så några tjejer från klassen och nåra andra ska hem till henne i stan på tjejmiddag:) efter ska vi nog ut på krogen, ska bli så kul!
ännu roligare när de tjatar på en att man måste med ut sedan på krogen, lite kul och känna sig omtyckt:)

nej, fitt matte och äckel psykologi. jag ORKAR inte plugga:/

vill gå och lägga mig och sova jämte micke istället, MYCKET trevligare:)


men faan vad trevligt jag haft det igår, och idag, hjärte vänner:)


fast skit helvette att micka ska åka och jobba på påsklovet, + vara borta en vecka efter lvet å skida:( men men jag får antasta mina vänner x-tra mycket, klä på er rejält

gonatt och sov nu skit ungar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback