plugga sönder mina ögon

geografiprov imorron, behöver man säga något mer?'
jag tycker faktis geografi är rätt intressant, hade tillochmed tänkt sattsa på ett mvg, men nu tror jag jag hoppar det.. e så otroligt jävla mycket att plugga, och jag kan inte allt, klart ja ska försöka, men känns rätt kört.
men vg kanske?

imorron är det den 8/3. då är det vår 1-årsdag:) har hållit ihop ett bra tag nu, och det utan bråk och massa hot. småtjaffs här och där, men inget allvarligt, och tur det, för när jag blir sur, är jag det länge länge.. haha:P

usch jag orkar och vill inte plugga , men måste nog ta tag ii det nu...

frida och jag ska nog åka till skolan tidigare på måndag och kanske på tisdag, försöka jobba klart med lite saker vi gör. projektet, religionen, marknadsföringen.m.m. slipperman göra det i helgen lixom.


lämna in mitt psykologiarbete idag, va typ först av alla tror jag, 11 sidor data skrivet, lagom?
hon blev lite förvånad över att det va så mycket, klart det inte behöver vara bra, men har ju försökt iaf:P



usch choklad gör en inte alltid gladare. speciellt inte efteråt. smart erika, funkar "nog" på det sättet med.

ska la gå och jobba lite, vill hellst hinna klart till girlilicious, eller vafan det heter:P

haha caroline i min klass fixa pa nu, carolita :P



men ska gå och försöka göra nytta.


prata med micke nyss så nu känns allt bra igen, prata me han för en halvtimme sen å då låt han så grinig, men han sa nu att det bara va för han inte får träffa mig idag å då blev han lessen, söt han är den där snyggingen:)
köpte chokladhjärtan till han som ja ska ge imorron, sen ska ja försöka rita nåt fint eller skriva nått som är speciellt. vettefan om ja får ett brev tillbaka, han sa att han sög på å skriva och det är nog bäst om han låter bli:P

jag har lärt mig dansa.
på det sättet man tjänar pengar på.
fast det gör jag bara privat och för en viss person:P


men hej då .

dagen goda gärning: sa tack för maten till mattanten.

dagens onda gärning: dissa micke( ej med flit dock:P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback